Forskningsseminarium med Professor Deirdre O’Loughlin

Plats
Helsingfors
Rum
Futurum
 O’loughlin
Välkommen att delta i seminariet “‘Plus ça change, plus c'est la même chose’ - Konsumenters erfarenheter av samproduktionsutmaningar och sårbarhet i komplexa tjänster” med Deirdre O’Loughlin, professor i marknadsföring vid University of Limerick, Irland. "Seminariet hålls i 'Futurum' den 11 september från kl. 09:00 till 10:15.

Deirdres forskning utforskar kritiskt sambandet mellan marknadsföring, konsumtion, sårbarhet och social/offentlig politik inom flera viktiga områden, inklusive skuld- och åtstramningsforskning, familjeomsorg samt samarbete inom hälso- och finanstjänster. Hennes forskning har stor påverkan genom att belysa effekterna av åtstramningar, kredit- och skuldkonsumtion, samt lyfta fram marknadsförings- och konsumentansvar och identifiera de sociala och offentliga politiska implikationerna.  

Detta forskningsseminarium och besök möjliggörs med stöd från Stiftelsen Svenska Handelshögskolan.