Ny databas: Henry Stewarts Talks - The Marketing and Management Collection
Som nyhet år 2015 erbjuder biblioteket Henry Stewarts Talks - The Marketing and Management Collection Opens in new window som innehåller över 800 audiovisuella föreläsningar, organiserade i 80 serier och skapade av företagsledare, konsulter och ledande akademiker inom området.
Ämnen som tangeras i föreläsningarna är: Change Management, Strategy as Practice, Organizational Behaviour, Business Ethics, Information Technology, Bargaining and Negotiations, Business Continuity and Risk Management, Data Mining, Branding and Product Specialisation in Hotels, Bayesian Analysis, Sport Marketing, Pharmaceutical Marketing, and Supply Chain Management.
Här några serier som kan vara av intresse:
- Strategy as Practice Opens in new window Edited by Prof. David Seidl and Prof. Paula Jarzabkowski of University of Zurich, Switzerland
- Corporate Finance Opens in new window Edited by Prof. Raghavendra Rau – University of Cambridge, UK
- Global Branding Strategies Opens in new window Prof. Donald E. Sexton – Columbia University, USA
- Managing Organizations Opens in new window Edited by Prof. Stewart Clegg, University of Technology Sydney, Australia
- Doing Business in China I Opens in new window Edited by Prof. Ilan Alon – Rollins College and Harvard University, USA
- Principles of Marketing Opens in new window Edited Prof. Michael J. Baker – Emeritus Professor, University of Strathclyde
Föreläsningarna kan integreras i Moodle. För att få en förteckning över matchande föreläsningar att komplettera din egen undervisning med, skall du sända din kurssyllabus till Jonathan Tuchband jon@hstalks.com.
Databasen är tillgänglig via IP-access. Utanför Hanken ombeds du logga in via vår proxyserver.
Frågor och kommentarer kan sändas till biblioteket@hanken.fi