| 29.06.2023
Blogg: Customer Success Management (CSM)
![Business people shaking hands](/sites/default/files/styles/hero_image_mobile_16_9_1280x720_/public/2023-06/business-people-shaking-hands-finishing-up-meeting-deals-business-concept_1-min.jpg?itok=pQL27a8k)
I detta blogginlägg från CERS diskuterar biträdande professor Mekhail Mustak vikten av att anta en Customer Success Management (CSM)-strategi.
Läs mer om det föränderliga B2B-landskapet och få värdefulla insikter i det senaste blogginlägget från CERS. Biträdande professor Mekhail Mustak beskriver vikten av att anta en Customer Success Management (CSM)-strategi som svar på de senaste förändringarna på B2B-marknaderna, inklusive digitala omvandlingar och ökningen av prenumerationsbaserade affärsmodeller.
Få insikter om effektiva strategier som kan ge B2B-företag möjlighet att blomstra i denna dynamiska miljö.
Läs hela CERS blogginlägg om Customer Success Management (CSM).