Alumnseminarium med Christian Kowalkowski i Vasa

Plats
Vasa
Rum
Auditorium 142
Service Strategy in Action: A Practical Guide for Growing your B2B Service and Solution Business.

Hur kan företag utforma och implementera en framgångsrik tjänstestrategi?

Hankens forskardoktor Christian Kowalkowski har tillsammans med prof. Wolfgang Ulaga, chef för Center for Services Leadership vid Arizona State University, kommit ut med en ny bok som ger företagen vägledning i temat. Boken, Service Strategy in Action – A practical guide for growing your B2B service and solution business, innehåller 12 steg på vägen mot en framgångsrik tjänstestrategi och den har fått ett mycket positivt mottagande bland beslutsfattare och konsulter i olika branscher.

Christian Kowalkowski är internationell forskardoktor i marknadsföring på Hanken. Han forskar, föreläser och undervisar om tjänstestrategier i produktföretag, tjänsteinnovation, marknadsföring av helhetslösningar, relationsdynamik samt värdeskapande utifrån en tjänstelogik.

Välkommen!

Anmäl dig här

Mer information om boken hittar du här
 

Du kan beställa boken här

christian_kowalkowski-bild.jpg

Vid frågor gällande seminariet, vänligen kontakta alumni@hanken.fi.